სსიპ 108-ე საჯარო სკოლის ქართულისენისა და ლიტერატურის
კათედრის
მასწავლებლების 2017-2018
სასწავლო წლის სამოქმედო გეგმა
მასწავლებლების 2017-2018
სასწავლო წლის სამოქმედო გეგმა
ევგენია
საიდოიანი
განსახორციელებელი გეგმის მიზანი:მოსწავლეთა ცოდნის ამაღლება,კრიტიკული აზროვნების განვითარება,დამატებითი ცნობების მოძიება,სასწავლო-შემოქმედებით ღონისძიებებში ჩართულობა.
Vგ -Vდ კლასები-პოეზიის ხუთი წუთი-მხატრული კითხვა-ყოველ პარასკევს.
ლიტერატულური ვიქტორინა.მოსწავლეებს ევალებათ,მოძიონ პასუხები მასწავლების მიერ მოცემულ კითხვებს-აპრილი.
ჩვენ ვკითხულობთ „ვეფხისტყაოსანს“-ნოემბერი საგანმანათლებლო რესურსების მოძიებულ (აკაკი წერეთლის ცხოვრება-„ჩემი თავგადასავალი“ პრეზენტაცია -ვაჟკაცობის ფასი)(„ნიკოლოზ გოსტაშვილი“, „ხორანსთელი ჭაბუკი“)
VIIIგ რა შეუძლია ლექსებს (ლიტერატულური საღამო) მოსწავლეები შეისწავლიან ქართული პოეტების ლექსებს,დაეუფლებიან მხატრული კითხვის ხელოვნებას.
ექსკურსია ხელნაწერთა ინსტიტუტში სასწავლო პროგრამით გათვალისწინებული.
განსახორციელებელი გეგმის მიზანი:მოსწავლეთა ცოდნის ამაღლება,კრიტიკული აზროვნების განვითარება,დამატებითი ცნობების მოძიება,სასწავლო-შემოქმედებით ღონისძიებებში ჩართულობა.
Vგ -Vდ კლასები-პოეზიის ხუთი წუთი-მხატრული კითხვა-ყოველ პარასკევს.
ლიტერატულური ვიქტორინა.მოსწავლეებს ევალებათ,მოძიონ პასუხები მასწავლების მიერ მოცემულ კითხვებს-აპრილი.
ჩვენ ვკითხულობთ „ვეფხისტყაოსანს“-ნოემბერი საგანმანათლებლო რესურსების მოძიებულ (აკაკი წერეთლის ცხოვრება-„ჩემი თავგადასავალი“ პრეზენტაცია -ვაჟკაცობის ფასი)(„ნიკოლოზ გოსტაშვილი“, „ხორანსთელი ჭაბუკი“)
VIIIგ რა შეუძლია ლექსებს (ლიტერატულური საღამო) მოსწავლეები შეისწავლიან ქართული პოეტების ლექსებს,დაეუფლებიან მხატრული კითხვის ხელოვნებას.
ექსკურსია ხელნაწერთა ინსტიტუტში სასწავლო პროგრამით გათვალისწინებული.
მასალის გასამრავლებლად-აპრილი.
პრეზენტაცია-,,ბრბოს ფსიქოლოგია ქართულ ლიტერატურაში.“-აპრილი.
კონფერედაციაში მონაწილეობის მიღება-დეკემბერი.
ტესტირება-დეკემბერი,ივნისი.
ტესტირება-დეკემბერი,ივნისი.
IXგ ლიტერატურული ვიქტორინა-მარტი.
ექსკურსია ნიკოლოზ ბარათაშვილის სახლ-მუზეოუმში-ნოემბერი.
რა შეუძლია ლექსებს-ლიტერატურული საღამო-აპრილი
პრეზენტაცია-„ივერიის“ რედაქტორი და მისი თანამშრომლები.
ქართველი სიმბოლისტები-ლიტერატურული საღამო-აპრილი.
ქართული ენისა და ლიტერატურის ოლიმპიადაში მონაწილეობის
მიღება-ნოემბერი.
კონფერენციებში მონაწილეობის მიღება-დეკემბერი.
ტესტირება-დეკემბერი-ივნისი.
VIგ
მაია ღლონტი
21 სექტემბერი-დიაგნოსტიკური ტესტის ჩატარება.
10.10 - პროექტი-საზღვრგარეთ არსებული ქართული ძეგლები.
10.11 - პრეზენტაცია-მკითხველის დღიურის წარდგენა
20.12 – I სემესტრის შედეგების შემოწმება - ტესტური
მუშაობა.
13.04 - დედაეინის დღე - ღონისძიება კლასში.
10.05 - პროექტი - როგორი უნდა იყოს შენი თანატოლი?
VIIგ
20.09 - დიაგნოსტიკური ტესტის ჩატარება.
17.10 - დისკუსია-როგორ ატარებთ თავისუფალ დროს.
21.11 - რა შეუძლია ლექსებს?-პოეზიის დღე.
14.02 - თეატრი და ბავშვები-როლური თამაშები.
13.04 - დედაენის ზეიმის აღნიშვნა საკლასო ოთახში.
23.05 – (პატრიოტიზმი) როგორ მიყვარს ჩემი სამშობლო-ესეს
კონკურსი
VIIდ
20.09 - დიაგნოსტიკური ტესტის ჩატარება.
16.10 - დისკურსია - წერილი თუ მესიჯი.
12.12 - სტუმრად ზღაპართან - ვიხსენებთ და ვკითხულობთ
ზღაპრებს.
13.02 - პრეზენტაცია.მკითხველის დღიური.
07.03 - პოეზიის დღე - გაზაფხულის დღესასწაული.
25.04 - მოგზაურობა საქართველოში - გზავნილის შედგენა.
Vა
მარიამ ბლიაძე
მარიამ ბლიაძე
21.09 - დიაგნოსტიკური ტესტების ჩატარება.
5.10 - სიმულაციური სასამართლო „იავნანამ რა ჰქმნა?!“
7.12 - ინტეგრირებული გაკვეთილი ისტორიასთან-პატრიოტიზმი.
20.12 - ტესტური მუშაობა-I სემესტრის შედეგების შემოწმება.
20.12 - ტესტური მუშაობა-I სემესტრის შედეგების შემოწმება.
13.04 - დედაენის
დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება.
VIა-VIბ კლასი
21.04 - დიაგნოსტიკური ტესტის ჩატარება.
4.10 - პრეზენტაცია-საზღვარგარეთ არსებული მონასტრები.
24.11 - დისკუსია-„აფხაზეთი ჩემი ტკივილია“
12.12 - პოეზის დღე.
13.04 - დედაენის დღე.
20.12 - ტესტური მუშაობა-I სემესტრის შედეგების შემოწმება.
9.02 - პროექტი-თამარ მეფის სახე ხელოვნებასა და ლიტერატურაში.
4.10 - პრეზენტაცია-საზღვარგარეთ არსებული მონასტრები.
24.11 - დისკუსია-„აფხაზეთი ჩემი ტკივილია“
12.12 - პოეზის დღე.
13.04 - დედაენის დღე.
20.12 - ტესტური მუშაობა-I სემესტრის შედეგების შემოწმება.
9.02 - პროექტი-თამარ მეფის სახე ხელოვნებასა და ლიტერატურაში.
VIIა-VIIბ
20.09 - დიაგნოსტიკური ტესტის ჩატარება.
18.10 - დისკუსია-„არა ძალადობას“.
16.11 - ინტეგრირებული გაკვეთილი ისტორიასთან „საბა“.
28.03 - ლიტერატურული ნაწარმოების თეატრალიზება.
5.12 - პრეზენტაცია-წიგნი თუ კომპიუტერი.
11.05 - პოეზიის საღამო.
18.10 - დისკუსია-„არა ძალადობას“.
16.11 - ინტეგრირებული გაკვეთილი ისტორიასთან „საბა“.
28.03 - ლიტერატურული ნაწარმოების თეატრალიზება.
5.12 - პრეზენტაცია-წიგნი თუ კომპიუტერი.
11.05 - პოეზიის საღამო.
თეა მაისაია
#
|
განსახორციელებელი აქტივობები
|
კლასი
|
მიზანი
|
დრო
|
შენიშვნა
|
1
|
დისკუსია–ადამიანის დანიშნულება “ავთანდილის ანდერძის მიხედვით“
|
IX ა
|
ლიტერატურული ესთეტიკის გააზრება,შემეცნებითი უნარების განვითარება
|
თემა: „ვეფხისტყაოსანი“
|
|
2
|
დისკუსია „საზოგადოების გულგრილობა და ბავშვები
|
IX ბ
|
ანალიტიკური აზროვნების განვითარება
|
თემა: „სარჩობელაზედ“ „ბავშვები კაფეში“
|
|
3
|
ინტეგრირებული გაკვეთილი ისტორიასთან-არქიფო სეთურის სამფლობელო-ტოტალიტარიზმი
|
IX ბ
|
ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების ჩამოყალიბება
|
თემა: „დათა თუთაშხია“
თემა: საბჭოთა ეპოქა
|
|
4
|
ქართული ფოლკლორი-ლექსი „ვეფხისა და
მოყმისა“ განხილვა
|
VIIIბ
|
შემეცნებითი უნარებ.ს განვითარება,ცოდნის
ტრანსფერი
|
თემა: ლეექსი “ვეფხისა და მოყმისა“
|
|
5
|
ბრბოს ფსიქოლოგია
|
VIIIბ
|
შემოქმედებითი უნარების განვითარება,მეტაკოგნიკაციის ამაღლება
|
თემა: „მარიტა“, „ეშმაკის ქვა“
|
|
6
|
ლიტერატურული დისკუსია- „ხევისბერი გოჩა“ და
„მატეო ფალკონე“
|
XI ბ
|
შემეცნებითი,ანალიტიკური უნარის განვითარება.
|
თემა: „ხევისბერი გოჩა“ და
„მატეო ფალკონე“
|
|
7
|
ვაჟა ფშაველა-ზნეობრივი გმირები
|
XI ბ
|
შემოქმედებითი უნარის განვითარება
|
თემა :ვაჟა ფშაველას შემოქმედება
|
|
8
|
მხატვრული კომპოზიციების შექმნა
|
V ბ
|
შემეცნებითი და შემოქმედებითი უნარების განვითარება
|
თემა : „შვლის ნუკრის
ნაამბობი“
|
|
9
|
თხზულებების კონკურსი
|
V ბ
|
შემეცნებითი და კრიტიკული უნარების განვთარება
|
თემა: „იავნანამ რა ჰქმნა“
|
ლია ჭეფხოძე
განსახორციელებელი აქტივობები
|
კლასი
|
მიზანი
|
დრო
|
შენიშვნა
|
|
1
|
სასწავლო რესურსის შექმნა–ჰაგიოგრაფიული
ნაწარმოებების დეკოდირება
|
X ა
|
შემოქმედებითი უნარების
განვითარება,მეტაკოგნიკაციის ამაღლება
|
თემა: ჰაგიოგრაფია
|
|
2
|
“ვეფხისტყაოსანი”–პერსონაჟთა
სახეების მხატვრული გააზრება
|
X ა
|
შემეცნებითი,ანალიტიკური უნარის განვითარება.
|
თემა: „ვეფხისტყაოსანი“
|
|
3
|
დიდაქტიკური მოტივები გურამიშვილისა და
სულხან–საბა ორბელიანის შემოქმედებაში
|
X ბ
|
მორალურ-პატრიოტული გრძნობის განვითარება.
|
თემა : “სიბრძნე–სიცრუისა“
„დავითიანი“
|
|
4
|
მსოფლიო სევდა რომანტიკოსთა
შემოქმედებაში–ლიტერატურული დისკუსია
|
XI ა
|
შემეცნებითი და შემოქმედებითი უნარების
განვთარება
|
თემა: ქართველი რომანტიკოსების შემოქმედება
|
|
5
|
ლიტერატურულ–ესთეტიკური პარადიგმები
ვაჟა–ფშაველას შემოქმედებაში
|
XI ა
|
ესთეტიკურ-შემეცნებითი უნარების განვითარება.
|
თემა: ვაჟა–ფშაველას პოემები
|
|
6
|
მამათა და შვილთა დაპირისპირება
|
XI ა
|
მორალურ-პატრიოტული გრძნობისგაგანვითარება.კითხვისა და
წერის სტრატეგიების ფლობა.
|
|
თემა: გრ.ორბელიანის,ი.ჭავჭავაძის შემოქმედება
|
7
|
ხელოვნება და საზოგადოება ქართულ ლიტერატურაში
|
XII ბ
|
კრიტიკული აზროვნების განვითარება
|
|
თემა: კ. გამსახურდია „დიდოსტატის მარჯვენა“
რ.ქარჩხაძე „იგი“
|
8
|
პლატონ სამანიშვილის გზა-დისკუსია
|
XII ა
|
ესთეტიკურ-შემეცნებითი უნარების განვითარება
|
თემა: დ.კლდიაშვილის შემოქმედება
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий