წლის აქტივობების ნუსხა


სსიპ 108-ე საჯარო სკოლის ქართულისენისა და ლიტერატურის კათედრის

მასწავლებლების 2017-2018
სასწავლო წლის სამოქმედო გეგმა

ევგენია საიდოიანი                                                                                                                                                                   

განსახორციელებელი გეგმის მიზანი:მოსწავლეთა ცოდნის ამაღლება,კრიტიკული აზროვნების განვითარება,დამატებითი ცნობების მოძიება,სასწავლო-შემოქმედებით ღონისძიებებში ჩართულობა.
 
V-V კლასები-პოეზიის ხუთი წუთი-მხატრული კითხვა-ყოველ პარასკევს.
ლიტერატულური ვიქტორინა.მოსწავლეებს ევალებათ,მოძიონ პასუხები მასწავლების მიერ მოცემულ კითხვებს-აპრილი.
ჩვენ ვკითხულობთ „ვეფხისტყაოსანს“-ნოემბერი საგანმანათლებლო რესურსების მოძიებულ (აკაკი წერეთლის ცხოვრება-„ჩემი თავგადასავალი“ პრეზენტაცია -ვაჟკაცობის ფასი)(„ნიკოლოზ გოსტაშვილი“, „ხორანსთელი ჭაბუკი“)
VIII რა შეუძლია ლექსებს (ლიტერატულური საღამო) მოსწავლეები შეისწავლიან ქართული პოეტების ლექსებს,დაეუფლებიან მხატრული კითხვის ხელოვნებას.
ექსკურსია ხელნაწერთა ინსტიტუტში სასწავლო პროგრამით გათვალისწინებული.

მასალის გასამრავლებლად-აპრილი.

პრეზენტაცია-,,ბრბოს ფსიქოლოგია ქართულ ლიტერატურაში.“-აპრილი.

კონფერედაციაში მონაწილეობის მიღება-დეკემბერი.
ტესტირება-დეკემბერი,ივნისი.

IXლიტერატურული ვიქტორინა-მარტი.

ექსკურსია ნიკოლოზ ბარათაშვილის სახლ-მუზეოუმში-ნოემბერი.

რა შეუძლია ლექსებს-ლიტერატურული საღამო-აპრილი

პრეზენტაცია-„ივერიის“ რედაქტორი და მისი თანამშრომლები.

ქართველი სიმბოლისტები-ლიტერატურული საღამო-აპრილი.

ქართული ენისა და ლიტერატურის ოლიმპიადაში მონაწილეობის მიღება-ნოემბერი.

კონფერენციებში მონაწილეობის მიღება-დეკემბერი.

ტესტირება-დეკემბერი-ივნისი.















VI

მაია ღლონტი

21 სექტემბერი-დიაგნოსტიკური ტესტის ჩატარება.

10.10 - პროექტი-საზღვრგარეთ არსებული ქართული ძეგლები.

10.11 - პრეზენტაცია-მკითხველის დღიურის წარდგენა

20.12 – I სემესტრის შედეგების შემოწმება - ტესტური მუშაობა.

13.04 - დედაეინის დღე - ღონისძიება კლასში.

10.05 - პროექტი - როგორი უნდა იყოს შენი თანატოლი?



VII

20.09 - დიაგნოსტიკური ტესტის ჩატარება.

17.10 - დისკუსია-როგორ ატარებთ თავისუფალ დროს.

21.11 - რა შეუძლია ლექსებს?-პოეზიის დღე.

14.02 - თეატრი და ბავშვები-როლური თამაშები.

13.04 - დედაენის ზეიმის აღნიშვნა საკლასო ოთახში.

23.05 – (პატრიოტიზმი) როგორ მიყვარს ჩემი სამშობლო-ესეს კონკურსი



VII

20.09 - დიაგნოსტიკური ტესტის ჩატარება.

16.10 - დისკურსია - წერილი თუ მესიჯი.

12.12 - სტუმრად ზღაპართან - ვიხსენებთ და ვკითხულობთ ზღაპრებს.

13.02 - პრეზენტაცია.მკითხველის დღიური.

07.03 - პოეზიის დღე - გაზაფხულის დღესასწაული.

25.04 - მოგზაურობა საქართველოში - გზავნილის შედგენა.







V
                                                                 მარიამ ბლიაძე

21.09 - დიაგნოსტიკური ტესტების ჩატარება.

5.10 - სიმულაციური სასამართლო „იავნანამ რა ჰქმნა?!“

7.12 - ინტეგრირებული გაკვეთილი ისტორიასთან-პატრიოტიზმი.
20.12 - ტესტური მუშაობა-I სემესტრის შედეგების შემოწმება.

13.04 -  დედაენის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება.

VI-VI კლასი

21.04 - დიაგნოსტიკური ტესტის ჩატარება.
4.10 - პრეზენტაცია-საზღვარგარეთ არსებული მონასტრები.
24.11 - დისკუსია-„აფხაზეთი ჩემი ტკივილია“
12.12 - პოეზის დღე.
13.04 - დედაენის დღე.
20.12 - ტესტური მუშაობა-
I სემესტრის შედეგების შემოწმება.
9.02 - პროექტი-თამარ მეფის სახე ხელოვნებასა და ლიტერატურაში.

VII-VII

20.09 - დიაგნოსტიკური ტესტის ჩატარება.
18.10 - დისკუსია-„არა ძალადობას“.
16.11 - ინტეგრირებული გაკვეთილი ისტორიასთან „საბა“.
28.03 - ლიტერატურული ნაწარმოების თეატრალიზება.
5.12 - პრეზენტაცია-წიგნი თუ კომპიუტერი.
11.05 - პოეზიის საღამო.

თეა მაისაია

#
განსახორციელებელი აქტივობები
კლასი
მიზანი
დრო
შენიშვნა
1
დისკუსიაადამიანის დანიშნულებაავთანდილის ანდერძის მიხედვით
IX 
ლიტერატურული ესთეტიკის გააზრება,შემეცნებითი უნარების განვითარება
თემა: „ვეფხისტყაოსანი
2
დისკუსიასაზოგადოების გულგრილობა და ბავშვები
IX 
ანალიტიკური აზროვნების განვითარება
თემა: „სარჩობელაზედ“ „ბავშვები კაფეში
3
ინტეგრირებული გაკვეთილი ისტორიასთან-არქიფო სეთურის სამფლობელო-ტოტალიტარიზმი
  IX 
ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების ჩამოყალიბება
თემა: „დათა თუთაშხია
თემა: საბჭოთა ეპოქა
4
ქართული ფოლკლორი-ლექსივეფხისა და მოყმისაგანხილვა
   VIII
შემეცნებითი უნარებ. განვითარება,ცოდნის ტრანსფერი
თემა: ლეექსივეფხისა და მოყმისა
5
ბრბოს ფსიქოლოგია
VIII
შემოქმედებითი უნარების განვითარება,მეტაკოგნიკაციის ამაღლება
თემა: „მარიტა“, „ეშმაკის ქვა
6
ლიტერატურული დისკუსია- „ხევისბერი გოჩადამატეო ფალკონე
XI 
შემეცნებითი,ანალიტიკური უნარის განვითარება.
თემა: „ხევისბერი გოჩადამატეო ფალკონე
7
ვაჟა ფშაველა-ზნეობრივი გმირები
   XI 
შემოქმედებითი უნარის განვითარება
თემა :ვაჟა ფშაველას შემოქმედება
8
მხატვრული კომპოზიციების შექმნა
შემეცნებითი და შემოქმედებითი უნარების განვითარება
თემა : „შვლის ნუკრის ნაამბობი
9
თხზულებების კონკურსი
შემეცნებითი და კრიტიკული უნარების განვთარება
თემა: „იავნანამ რა ჰქმნა























ლია ჭეფხოძე



განსახორციელებელი აქტივობები
კლასი
მიზანი
დრო
შენიშვნა
1
სასწავლო რესურსის შექმნა–ჰაგიოგრაფიული ნაწარმოებების დეკოდირება
X
შემოქმედებითი უნარების განვითარება,მეტაკოგნიკაციის ამაღლება
თემა: ჰაგიოგრაფია
2
ვეფხისტყაოსანი–პერსონაჟთა სახეების მხატვრული გააზრება
X
შემეცნებითი,ანალიტიკური უნარის განვითარება.
თემა: „ვეფხისტყაოსანი“
3
დიდაქტიკური მოტივები გურამიშვილისა და სულხან–საბა ორბელიანის შემოქმედებაში
   X
მორალურ-პატრიოტული გრძნობის განვითარება.
თემა : სიბრძნე–სიცრუისა“ „დავითიანი“
4
მსოფლიო სევდა რომანტიკოსთა შემოქმედებაში–ლიტერატურული დისკუსია
XI
შემეცნებითი და შემოქმედებითი უნარების განვთარება
თემა: ქართველი რომანტიკოსების შემოქმედება
5
ლიტერატურულ–ესთეტიკური პარადიგმები ვაჟა–ფშაველას შემოქმედებაში
    XI
ესთეტიკურ-შემეცნებითი უნარების განვითარება.
თემა: ვაჟა–ფშაველას პოემები
6
მამათა და შვილთა დაპირისპირება

XI
მორალურ-პატრიოტული გრძნობისგაგანვითარება.კითხვისა და წერის სტრატეგიების ფლობა.

თემა: გრ.ორბელიანის,ი.ჭავჭავაძის შემოქმედება

7
ხელოვნება და საზოგადოება ქართულ ლიტერატურაში
XII
კრიტიკული აზროვნების განვითარება

თემა: კ. გამსახურდია „დიდოსტატის მარჯვენა“
რ.ქარჩხაძე „იგი“
8
პლატონ სამანიშვილის გზა-დისკუსია
XII
ესთეტიკურ-შემეცნებითი უნარების განვითარება
თემა: დ.კლდიაშვილის შემოქმედება










Комментариев нет:

Отправить комментарий